Aanbod
Door mijn ervaring ben ik breed inzetbaar van HR-manager tot directie-assistent. Wat heb ik de afgelopen jaren onder andere gedaan:
Het opzetten van een HR-afdeling bij een snel gegroeid MKB bedrijf (90 medewerkers waaronder vaste medewerkers, leerlingen, inleners) en deze volledig laten draaien. De werkzaamheden betroffen onder meer werving/selectie, ziekteverzuim, onboarding, loonmutaties.
HR-manager bij een productiebedrijf (60 personen) dat net was verkocht aan een Portugese moeder waardoor er veel onrust in de organisatie was. Complex inzetbaarheid-/ziekteverzuimbeheer, werving/selectie, onboarding, mutaties.
Professionaliseren en digitaliseren van een zeer snel gegroeide organisatie en de interne processen efficiënter maken.
Achterstand wegwerken en op orde brengen van bestuurssecretariaat met drukbezette en veeleisende bestuurder.
Organisatie van een tweedaags internationaal dealer-event.
Vervangen van de executive assistent van een private equity organisatie.
Personal assistant van een zeer drukbezette ondernemer met meerdere bedrijven.
Door mijn open, eerlijke en directe manier van communiceren ben ik een sparringpartner voor zowel directie, management en medewerkers.
Met mijn juridische ervaring (notariaat, advocatuur) heb ik aan één woord genoeg als iets via de notaris, advocaat, makelaar, accountant geregeld moet worden.
Ik ben trots op het feit dat alle opdrachten naar volle tevredenheid zijn uitgevoerd en dat ik overal ben teruggevraagd of langer ben gebleven. Mijn opdrachtgevers geven graag een referentie.
Ik pak zaken zelfstandig op en kijk verder dan mijn takenpakket. Mijn voorkeur gaat uit naar werken op locatie (regio Noord-Holland Noord).
Voor wie heeft Lenny Beers business support gewerkt
06 138 200 53 | info@lennybeers.nl | LinkedIn | KvK 72842822 | NL002067038B70